21 de diciembre de 2009

és Nadal.

Ahir em volia menjar el món però ell fou més ràpid, més intrèpid, se'm va menjar a mi i a trossets.

Quan em vaig llevar i vaig observar el fred paissatge, vaig adonar-me que l'hivern també havia arribat a mi, molt dins meu. Com qui canta sense saber-se la lletra, com qui estima sense saber què és l'amor, com aquell que aposta sense fitxes.
Tinc les mans fredes, el cap calent i el cor en repòs. Sé quin és el meu regal de reis però no vull desembolicar-lo... confesso, molt fluixet, que la complexitat dels meus sentiments en ocasions em fan tenir por.
I encara em fa més por haver de fer-me confessions a mi mateixa,

és Nadal.

2 comentarios:

Striper dijo...

Confessar-se a un mateix es dificil, el orgull ens pot.

Josep B. dijo...

A tots ens passa, potser menys quan més grans som, però sovint ens sentim capaços de menjar-nos el món i sovint acabem sent part del seu esmorçar.