9 de abril de 2008

ser adequat.


I mentres caminava en direcció a casa et vaig trobar, em repeties com t'agradaven els meus ulls però era tard i volia tornar. Seguies dient que era bonica i finalment, em vas preguntar si podies fer-me un petó. No en vai tenir prou, no volia que unicament valoressis el color dels meus ulls o la textura dels meus llavis. Tin tanta vida per fora com per dins, així que si volies conquistar-me, nomès et quedava dir-me alguna cosa sobre el que sóc, no sobre el que veus exteriorment.

Et vaig prohibir el petó, i vaig anar a dormir.

2 comentarios:

rito dijo...

Molt bon escrit, s'ha de mirar pel k és una persona interiorment, no pel k representa exteriorment.
Muaaa
Pep

Raimon dijo...

Aix quina joieta de noia jejejeje s'ha de reconeixer que tens el pensaments al seu puesto eh! jejeje ets increible, com a persona, com a amiga i com a dona. A vera si parlem més sovint que ultimament tenim poc temps i pocs temes de conversa :(

Dissabte pot ser vagi a Big... ens vorem? ^^

"con un abrazo y un bostezo y un besito en el pescuezo" xDDDDD