10 de mayo de 2008

una questió més!


L'amistat és una característica tant important en la meva vida com ho és la felicitat, l'amor o la realització personal.
En certs moments que no he estat bé animicament: necesitava una amiga!
en certs moments que he estat molt bé animicament: també necesitaba una amiga, bé, o un amic en tots dos casos... tot i això, crec que l'amistat és una cosa tant complexa que podem arribar a contar les persones que ens la regalen amb una sola ma, unicamnt amb una. Reconec que no sóc l'amiga perfecta, doncs com tota persona tinc els meus defectes, però opino que potser en aquest aspecte dono més del que rebo.
I no sé a que és degut: em preocup excesivament per cuidar els que estimo, o és que la societat d'avui en dia té altres punts més important a les seves videS?

Suposo que és una questió més en la que reflexionar...

7 comentarios:

Striper dijo...

Diuen que un amic es el que et deixa las seves alas si las teves no et permeten volar.

Joana dijo...

Una reflexió molt acertada.
Ens preocupa molt que ens cuidin, però cuidem nosaltres prou?.
Petonets

Juan Duque Oliva dijo...

Siempre mejor dar más que recibir la recompensa la tendrás siempre a la vuelta de la esquina.
Gracias por ser como eres

Marta dijo...

MARTHA
Reina, els amics de debo sempre es podent comptar amb menys dits dels que te una ma, pero no et façi res donar mes del que et sembla que reps, ja que em aixo es basa la verdadera amistad...
petonicos, sempre per tu dolços i tendres.

2Rodes dijo...

últimament he pensat molt en això que expliques en el teu post.

La veritat és que no em puc queixar de la gent que m'ha fet costat en moments difícils, que ha estat més de la que pensava. Però he de dir que m'he trobat sorpreses amb alguna persona a la que jo he fet costat en els seus moments difícils. De vegades penso que hi ha gent que li agrada molt ser el 'centre de l'Univers' i quan veuen que hi ha algú a prop seu amb un problema desapareixen perque ja no poden ser els protagonistes.

De totes maneres sempre em quedo amb els bons amics! són els que valen la pena.

Jo Mateixa dijo...

Els amics son els que hi son quant els necessites i quant no, per això s'els ha de mimar molt i molt :-)

Un Bloc molt xulo, per cert, he fet una volta per l'altre, el de les fotos, que fas de model???, caram tu, quines poses, en saps eh!!!!!

Petons maca!!!!!

Raimon dijo...

es el que sol passar, ens desvivim per les persones que estimem i sentim que no rebem ni una 1/3 part del que donem, això ens fa sentir malament, com un buit xk pensem que potser ningú ens te realment en apreci, es a dir, ens sentim sols. Ara bé, en part, tampoc esperem rebre res a cambi x la autentica amistat es gratuita ^^

ja saps, pel que vulguis estaré x aki ^^

un petonarru ben fort martutxi ^^