21 de diciembre de 2009

Ho tinc

Estimats Reis Mags,
les festes Nadalenques ja estan aquí i em suposo que és el moment de demanar-vos mil coses en recompensa per haver-me portat tant i tant bé aquest any.
No he mentit, i si ho he fet només ha estat a mi mateixa i ja m'he perdonat, he parlat moltes nits amb el coixí i m'ha promés que la pròxima vegada ho faré millor!
He estimat molt, bé i a tothom, potser més a mi mateixa que als altres... ho confesso però també vull dir-vos que no me n'arrepenteixo del tot, es comença per aquí.
He pecat, he robat molt de l'amor que debia als altres i me l'he guardat per a mi, per quan em fes falta, per quan començés el fred però no he deixat a ningú sense el meu afecte, ni sense el seu propi.
He apostat sense perdre la totalitat de les fitxes. He jugat bé i net.
He somrigut fins a cargolar-me de mal de panxa i he intentat que aquest "mal" s'encomanés als més pròxims, als meus trossos de vida. També he tingut por i m'he amagat de mi mateixa, porteu-me una mica de seguretat però no em lleveu la que ja tinc, que considero que m'és molt suficient i necessaria.
Aquest any, des de la llar de foc de casa meva, us demano que em deixeu posar a prova 365 dies més. La pròxima vegada que us escrigui prometo mantenir-me com cada any: fent una valoració positiva de les 365 llunes anteriors.
Us adjunto a la carta un xic de felicitat per vosaltres,
extreta dels petits excedents de la meva.

Poques coses han canviat des de l'última vegada que vaig escriure-us, simplement,
ja no somio realitats.
Ara les visc =)

3 comentarios:

Striper dijo...

Bona carta i bona peticio.

Joana dijo...

Doncs gaudeix de tot el que vius...
Bonica carta.

Anónimo dijo...

És absolutament genial la carta nena! m'encanta la teva sinceritat i m'encanta q tinguis les idees tan clares, i sobretot m'encanta q siguis optimista i visquis tan intensament el dia a dia!!

un petonàs molt molt fort desde Mollerussa ;P