17 de noviembre de 2009

apretant el play

No sé qui ets ni què és aquest rebombori de pensaments. Quan vaig a dormir, ultimament, em desconcerto. No sé quina substància corre per les teves venes ni quin és el perfum dels teus pensaments però les teves paraules hi ha dies que em ruboritzen, perquè et trobo en molts instants del meu dia i perquè no et conec de res i em sento segura... perquè això és el que menys em preocupa. Ara que sé ben bé qui sóc, ara que estic a dieta de valentia, m'enfronto a un nou repte de guerra de somriures, de guerra d'un tu i de mi que s'escapen a volar, a viure. D'un nosaltres que no té vida en cap dels 5 sentits però em fa escriure'ns. Un joc que ni comença, ni acaba, ni recompesa però em permet escriure en un dia en que el full en blanc ocupa gran part de la meva taula.

2 comentarios:

Striper dijo...

Potser es amor!!

Anónimo dijo...

Respatllo al cavaller. Tt i q diria q xl moment és desig o que t'agrada, en un futur és molt possible que això sigui amor.

Atentamente,

El Imbécil de la Esquina

(osease, el que te da vías literarias jiji xDDD)